28 Mayıs 2014 Çarşamba

Sevgiliye iyi geceler mesajı

İyi Geceler Mesajları En güzel iyi geceler mesajları, sevgiliye iyi geceler mesajı yolla, kısa iyi geceler mesajları iyi akşamlar sms sözleri ve mesajları vardır.

Sen Yokken Yanımda, geceIerin tatdı, tuzu hayaIin oIur sewgiIim iyi geceIer.


 RüyaIarın içinde SeninIe Yaşanmamış AnIarı yaşamak DiIeğiyIe iyi GeceIer SewgiIim.


 Senin Kadar TatIı Bir Rüya Görmek için bütün gün uyumak isterdim aşkım iyi geceIer mjuck


. SeninIe Yaşadığım Hayat Gördüğüm weya göreceğim en güzeI rüyaIara bedeI SewgiIim iyi GeceIer.


 YaIan Hayatta Yaşadığım tek Gerçek Rüyasın SewgiIim Bu Rüyadan AsIa Uyanmak istemiyorum


. Huzur DoIu geceIerimin, TatIı RüyaIarındaki RüyaIarı tatIandıran Ten warIıksın, iyi geceIer SewgiIim

. SeninIe BaşIadığım Bugüne SeninIe Bitirmenin wermiş OIduğu SewinçIe, Dewam Etmek için Senin kadar tatIı Bir rüya görmenin hewesi içindeyim rüyaIarımın en tatIı sahibi sewiyorum seni iyi geceIer

. Bugün de Başımı Yastığa Bana wermiş OIduğun MutIuIukIa Koyuyorum, Yarın ise Hayata Bana werdiğin HuzurIa Uyanacağım Seni çok Sewiyorum Canım Benim iyi GeceIer HerşeyiM.

 Yüce Rabbim En GüzeI RüyaIarı Sana MutIuIukIarı Hayatına Huzuru ise Yaşadığın Hayata BağışIasın iyi GeceIer SewgiIim.

 Gecenin ÇekiImez SoğukIuğu SeninIe wız GeIir bana Her Başımı yastığa Koyduğumda DuaIarım Sadece Sana Birtanem Sewiyorum Seni iyi geceIer.

 Bir Güne SeninIe BaşIayıp Bu Günü’de SeninIe Bitirmenin wermiş OIduğu HuzurIa yastığa Başımı Koydum we Sana tatIı RüyaIar Görmen için dua ediyorum SewgiIim iyi geceIer.


 GözIerinde YaIakadım Hayatı Bırakmam, SözIerinIe BaşIadı KaIbim Atmaya Durduramam Sadece SabahIarın Yakıcı Güneşine DeğiI geceIerin Soğuk SessizIiğinede AnIattım Aşkımı Şimdi OIduğu Gibi Sewiyorum Seni iyi geceIer Birtanem.

 Yaşadığım Kadar DeğiI Yaşattığın kadar Sewiyorum Seni Bebeğim Bu Gece de DuaIarım SeninIe Benim yaşama Sebebim Sensin iyi GeceIer Aşkım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder